Listar

BRUKAR DU..

Titta på dig själv i spegeln: Ja, när jag måste.
Gnälla: Ja... Men sen går det över.
Skrika: Det händer, men sällan.
Sova: Den sista veckan har varit min bästa sovvecka på åratal, känns det som. Annars: nja.
Drömma mardrömmar: Faktiskt i natt, men annars inte särskilt ofta nu längre.
Klä dig i svart: Jag har en del svart, men jag använder nog inte det oftare än andra färger.
Hata folk: Nej, verkligen inte. Ingen människa har alltigenom dåliga sidor.
Lita på folk: Ja, men inte lika naivt som förr.

HAR DU..

För många vänner: Näe?
Tvångstankar: Ja. :-)
Någon annan psykisk sjukdom: Haha, det hoppas jag inte.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Ja. I öronen.
Egen dator: Ja. Thank God.
Gjort bort dig rejält: Ja.
Bra självförtroende: Det går i perioder.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Jnaejä... Hahaha. Jo. Fast jag kände honom ju redan! Hihi.
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.

ÄR DU..

Förstående: Ja. Lite för förstående. Fast självklart beror det på vad jag förväntas visa förståelse för.
Öppensinnad: Jodå.
Arrogant: Det beror på vad det gäller.
Osäker: Det händer.
Intressant: Jorusörrösattdä!
Hungrig: Oftast.
Smart: Jag vill nog påstå att jag är ganska smart. Däremot är jag inte särskilt allmänbildad.
Barnslig: Rätt så.
Liten: Längre än man tror!
Lätt: Fråga den som lyfter mig.
Rolig: Ja. Haha.
Pratglad: Ja. Stackars min omgivning ibland.
Hälsosam: Jag varken sportar eller knarkar.
Blyg: Jag kan vara det, faktiskt.
Lätt uttråkad: Just nu, ja.
Arg: Ibland. Oftast av en orsak
Ledsen: Se ovan.
Glad: Oftast.
Pålitlig: Ja. Det är jag.
Laglig: Jo.
Filosofisk: Heh.
Svår: Ja, jag börjar tro det.
Positiv: Det går helt klart i perioder. Jag är oftast det till en början, men blir jag motarbetad så kan jag bli förvandlad till en pessimist på två röda.
Originell: Inte ett dugg.
Bra på att ge komplimanger: Skulle kunna bli bättre, men till mitt försvar vräker jag inte ur mig ofördelaktigheter heller.
Bra på att få komplimanger: Inte alls lika bra som på att ge.

Kommentarer
Postat av: El hombre..

intessanta komentarer.. ett annat sätt att lära känna dig..kram.

2009-05-25 @ 19:04:16

Skriv några rader:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0