Ska man räkna det här datumet som det rätta?

   Jag vet inte. Vet du? Man kan både säga att det gått lång tid, och skrattretande kort tid. Vilket man vill. Men det känns som så oerhört mycket mer - in a good way.

    Vi pratade om det igår: Om den där gången då vi satt i min soffa efter en av våra härliga promenader med långa samtal om Livet. Du ler och påstår att jag förförde dig. "Nähä", säger jag. "Joho. Du kastade dig över mig". "Nähä!", säger jag igen och känner att jag blir generad. Sen blir jag ännu mer generad då jag börjar försöka erinra mig hur det var. "...eller gjorde jag det?". Då skrattar du. "Jag menar inte fysiskt. Jag menar mentalt. Du förförde mig mentalt."

    Gud, så fint sagt.


You fill up my senses
like a night in the forest
like the mountains in springtime,
like a walk in the rain
like a storm in the desert,
like a sleepy blue ocean
you fill up my senses,
come fill me again.

Come let me love you,
let me give my life to you
let me drown in your laughter,
let me die in your arms
let me lay down beside you,
let me always be with you
come let me love you,
come love me again.
 

Kommentarer
Postat av: vivan

Vad gulligt!!!kramiz:)



2008-09-23 @ 22:10:33
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: G

Vad fint du skriver vännen.. PoK!

2008-09-24 @ 18:49:05
Postat av: Vittra

G: Tack. I så fall är det för att du inspirerar mig. Minns du när vi låg tysta och lyssnade på den här låten? Kom hem snart!

2008-09-24 @ 19:44:27
URL: http://hannalovis.blogg.se/
Postat av: mojje

Du skriver skriver vackert... önskar och hoppas dina ord smittar...

2008-09-29 @ 22:23:29
Postat av: U-S

Jag vill bara påpeka.

Eftersom jag numera tillbringar mer tid studerande bostadsannonser på nätet än hånglades och rumlandes, så vill jag påpeka, att PoK betyder "Prutat och Klart", och inte alls det ni tydligen har tid att ägna er åt. Ha! Så det så! Får inte jag romantik ska ingen annan heller få det. :)

2008-10-01 @ 16:04:10
Postat av: Vittra

Mojje: Vad rar du är! Tack. Ska försöka smitta av mig så mycket som det går. :)

2008-10-03 @ 14:18:16
URL: http://hannalovis.blogg.se/

Skriv några rader:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0