En lista igen

FAVORIT..

Färg: Röd.
Plats: Cornelis Vreeswijks park, i Stockholm. Det är något speciellt med Prinskullen här hemma också.
Fordon: Tåg.
Film: Jag måste nog säga ”My Fair Lady”. Kan inte låta bli.
Djur: Uh. Måste jag välja? Såna där lockiga, beiga kor är bra söta.
Affär: Ikea.
Serie: Heroes. Fast den börjar också bli rörig.
Café: Det får bli Tutingen här hemma. Gillar Vetekatten, men det är sån kö.
Skor: Allt med klack.

NÄR..

Åt du senast: Alldeles nyss. Två gråpäron.
Läste du en bok senast: För ett par timmar sen. ”Gittan och fårskallarna".
Var du på konsert senast: I april. Manskörens jubelkonsert. Hundragubbes… förlåt, Hundraårsjubileum.
Köpte du något senast: Om inte mat räknas, så i lördags. Hårprodukter.
Svor du senast: Igår, tror jag.
Sjöng du senast: Direkt efter avslutad Gittanbok. ”Sov lilla Totte”.
Klagade du senast: Hos mamma om Guben i eftermiddags. Oundvikligt.

VEM..

Saknar du: Friden, Unnu m. fam, Älskade Vännen… Åh, det är många.
Gjorde dig riktigt glad senast: Riktigt glad är det många som gjort mig på sistone. Men riktigt _riktigt_ glad? El Hombre. Och Ling. Gråtglad.
Fick du sms från senast: El Hombre. Honom saknar jag också, förresten, men han kommer ju snart.

HUR..

Går du: Som mina systrar... med höfterna. Vipp vipp.
Svarar du i telefonen: "Ja, det var Vittra" (vaddå var?)
Fördriver du tiden: Med något spel på nätet eller i datorn. Förut Sims2. Just nu Mahjong.
Mycket pengar har du: Inte mycket.
Tjänar du pengar: Arbetar. Och sjunger en smula.
Bäddar du sängen: Snabbt.
Ofta diskar du: Jämt, tycker jag. Ändå blir det bara mer.
Ofta städar du: Se ovan.
Går det på jobbet: Bra. Sade hon halvhjärtat.
Många stör du dig på: Fem?
Ofta träffar du din familj: Alldeles för sällan!

Kommentarer
Postat av: F

Jag saknar dig med! Och jag SKA maila dig, jag vill bara svara ordentligt, och det orkar jag inte just nu och då svarar jag inte alls, mitt as. Men puss på dig. Och vipp vipp.

2008-09-08 @ 22:30:21
URL: http://fridensliljor.blogg.se/
Postat av: vivan

God kväll lilla vittra och god natt ...sov sött!

kramiz:)

2008-09-08 @ 22:54:10
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Skriv några rader:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0