Jag tyckte det var dags...

...och många med mig.

    Så här är jag, några år efter första önskemålet. Men det kommer att ta tid. Det kan jag lova redan nu. Detta beror främst på att ordförrådet sinat av all skrivtorka; det är hemskt när alla ens tankar inte vill komma ut i små korrekta ord och meningar, utan bara blir en massa virrigt blaj. Och när det blir så, då orkar jag inte engagera mig. Saker som tar tio sekunder att tänka, ska inte behöva ta en timme att skriva.

    Förhoppningsvis blir det bättre med tiden. Kanske detta blir en sida som åtminstone _någon_ mer än jag kommer att uppskatta att besöka.

    Största grejen nu är att finna ut hur man designar denna min nya hobby (?). Får ta hjälp av de bloggarvänner jag har. Återkommer. Puss.

Kommentarer

Skriv några rader:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0