Om ny design

    Jag håller på och försöker designa om min blogg. Skapade en testblogg som jag grejade runt lite i . Det var hur kul som helst och gick jättebra ganska snart, men när jag nu tänkte våga mig på att ändra min riktiga blogg, så vill det sig inte riktigt. Det jag väntar på, är att grundstilmallen jag valde som underlag ska fastna. Men varenda gång jag tittar in så ser den ut som förut. Suck. Vi får väl se om det blir en personlig förändring i kväll, som jag hoppats och trott.

    Återkommer.

Kommentarer
Postat av: vivan

Vilken härlig färg på bloggen,varm och välkomnande.

har du skrivit till A...och fått hjälp..eller provar du själv?

När kommer Göran hem, har inte talat med honom sen i söndags...jag jobbar i kväll...

vilket tråkigt väder och kallt....burr..

Vad gör ni idag?

Kramiz:)

2008-08-31 @ 10:16:34
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Skriv några rader:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0