Nu har jag tid. Rättelse: Nu tar jag mig tid.

Nu är köket röjt efter gårdagens bakning. Lilla Os klass hade brödförsäljning idag, och jag bakade lite för sent för att orka städa upp efter mig. Alla påsar skulle ju dessutom märkas upp med innehållsförteckning, bakdatum och pris, så det tog lite extra av min tid. Tyckte jag.

Nu är sängen renbäddad.

Nu har jag och Lilla O pluggat klart inför morgondagens prov i historia. Historia är ämnet. Medeltiden. Spännande.

Nu är barnen mätta, rena och lagda. Nu är disken diskad.

Nu har jag också duschat.

Nu har jag lite tid kvar, för El Hombre dömer en match.

Så nu tar jag mig tid. Ska skriva lite, och skicka vidare till Älskade Vännen.

Kommentarer

Skriv några rader:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0