What's up?

    Möte idag. Resulterade, har jag fått höra i efterhand, i någon slags förlaga till vad vi i styrelsen ändå hoppats åstadkomma. Jag såg eller hörde det inte själv, för jag lämnade mötet i frustration. Aldrig har jag väl gjort något liknande, och jag hoppas att jag inte kommer att göra det igen! Men ibland tar det stopp, även för någon som normalt sett verkar kunna bita ihop och diskutera sig fram till en lösning.

                                       


And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream at the top of my lungs
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?
Ooh, ooh ooh
And I try, oh my god do I try
I try all the time, in this institution
And I pray, oh my god do I pray
I pray every single day
For a revolution

Kommentarer

Skriv några rader:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0