Mer om ny design

     Det är sanslöst roligt att plocka och fibbla med färger och bilder på det här sättet. Och så enkelt sen. Det trodde jag verkligen inte. Nå, nu har jag ju bara skrapat lite på ytan för vad man kan göra; ska man gå vidare är det garanterat svårare. För övrigt skulle jag aldrig ha klarat detta om jag först inte fått tips av Vivan om A:s färdigheter på  detta område. Och hade jag inte hittat länken till Laris Bloggdesign på A:s blogg, så hade jag inte tagit möjligheten att lära mig själv.

    Så, förutom Vivan, finns nu även länkar till de andra två i menyn till höger.

    Tack så mycket.

Kommentarer
Postat av: vivan

men vad du är duktig..nu får du lära mig!!!

tycker det är svårt när allt står på engelska...



Robert wells skall det vara men det har du säkert kommit på...kan du inte ringa så jag kan spara ditt mobilnummer i min tel?

kramiz:)

2008-08-31 @ 13:35:06
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Vittra

Vivan: Men... Hahaa. Jag hade stavat Zelmerlöw med F. Zermerlöf. Det räckte för att jag inte skulle begripa ett dugg. "Men.. det låter ju som Robert Wells, men det är det ju tdligen inte. Vem 17 finns det vars efternamn börjar på F och slutar på LS?" Suck. :-D Ringer nu.

2008-08-31 @ 14:19:41
URL: http://hannalovis.blogg.se/

Skriv några rader:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0